zondag 15 februari 2015

TI-shirt (Typisch Irene shirt)

Vriendinnen! Waar zou ik zijn zonder hen?
    Eigenlijk gewoon waar ik nu ben. Ook zonder hen zou ik op deze plek blogs blijven schrijven. Toch zijn ze van onschatbare waarde gebleken. Hoera voor vriendinnen!

Zo is daar Judith. Dankzij haar uitspraak: ‘Jij leeft in een eierdopje,’ was de titel van mijn eerste boek snel bedacht. De meeste blogs komen tenslotte recht vanuit mijn eierdopje! 
    Steeds weer met veel plezier geschreven voor wie het lezen wil.

Wordt ze vandaag opgevolgd door Wendy. Ook zo’n inspirerende meid. Ze wees me op één zin uit mijn laatste blog. Een zin die ikzelf ook erg leuk vond. Wendy vond het perfect voor een Loesje poster. Maar hé, ik ben Loesje niet! Ik ben juist Irene, typisch dus. 
    Niet lang na haar reactie werd een top-plan geboren.

Namelijk een t-shirt met mijn eerste ‘Typisch Irene quote’. De mooiste zin uit mijn blog SELFIE.  Hij is voor € 15,- te bestellen, maar het is natuurlijk veel leuker om ‘m te winnen!

Wat je daarvoor moet doen?
    Ga naar Facebook, naar mijn pagina: Typisch Irene of klik hier.
    ‘DEEL EN LIKE’ het bericht dat verwijst naar dit blogje. Tussen de mensen die delen en liken, verloot ik volgende week (22 februari) zondag dit t-shirt!
    Spannend!!!